duminică, 10 mai 2015

Aura


 

   Rrring , rrring , rrring , rrri.. trosc !

   „Trebuie să schimb porcăria asta de semnal , că mă sperie în fiecare dimineață !”

   Rrring , rrring , rrring , rrri.. trosc trosc !

„Gata , am înțeles ... de ce mă muști de picioare , ți-e foame ? hai , vin’ la mângâiat ! frumos ești îmblănitule ... nu-ți este cald cu toată blana asta pe tine ? hm , iar îți cade părul , diseară , dacă nu uit , te pieptăn și te fac frumos ! ți-o fi cald și ție , săracul de tine ... da , da , îți pun îndată de mâncare , da , nu mă mai împinge , știm amândoi că nu-ți este foame , dar îți place să te joci , ia uite ce auriu frumos ești ! gata , gata , uite și apă și ... să mă duc să mă  rad , apoi îmi beau cafeaua ... să mănânc ? nu-mi este foame și nici n-am chef să-mi pregătesc ... astăzi poate fi ziua cea mare ... mașina asta nu mai taie deloc ... deja mă mănâncă fața ! fira’ți ai dracului cu reclamele voastre mincinoase cu o mie de folosiri ... de când o am ? asta-i cadou de la mama ... înainte să moară deci ... cât are mama de când a murit ? doi ani ? chiar nu știu când a murit mama ! să-mi fie rușine ! să-mi fie ? uitarea este o protecție a minții umane , altfel am ... da , astăzi poate fi ziua cea mare ... nici nu și-au dat seama ce fac ... sunt convinși că ei au hotărât ... de notat : atenție mare pentru toată lumea , inclusiv sau mai ales pentru câte un biet tehnician ... și echipele trebuiesc schimbate cu o periodicitate și o componență aleatorie ... să scriu un memo ? nu , până diseară îl voi dicta ... he , he ... și poate mă supăr și pun vreun colonel să perie motanul ! he , he ... știrile dau aceleași vești ... ori nu interesează pe nimeni că prințesa groenlandei poartă chiloți de blană , ori dacă cineva este cu adevărat interesat de această știre , trebuie să-l găsesc pe cel ce la educat astfel și să-l promovez ... orașe pline de tâmpiți , țări pline de tâmpiți , continente pline de tâmpiți , o lume plină de tâmpiți ... și eu aș fi fost unul dintre ei dacă ... ce noroc ... ce noroc ... și când eram copil credeam că toată lumea vede ca mine ... nu voi uita niciodată ce surprins am fost când mi-am dat seama că ceilalți sunt anormali ... cum a fost ... ? da , atunci m-am uitat prima oară la un televizor și oamenii de pe ecran erau cenușii ... vechea transmisie alb negru ... ce vremuri ... și am fost foarte mirat ... să mai fumez o țigară ? ultima și plec ... să-l perii pe domnul motan  diseară ... astăzi va fi probabil ziua cea mare ... probabil ... și ce mirat am fost că prietenii mei credeau că este normal să-l vadă pe ... cum îl chema doamne , cum îl chema ... era un western cu , cum îl chema ? da , john wayne ... să-l vadă așa cenușiu , pe când eu ȘTIAM că trebuie să văd altceva ... de atunci mi-am dat seama că sunt altfel ... și în ultimii treizeci de ani am tot descoperit că mai pot câte ceva ... hai să mai fumez o țigare , să-mi termin cafeaua și să     plec ... ce urmează să mai descopăr ? ce bine că nu am spus nimănui ! astăzi eram probabil o legumă bună de cercetat prin vreun spital militar ... dacă mai eram ... pa , domnule motan ! să pun pe cineva să ungă ușa asta că scârțâie ... ce frumos este afară ... și ce curat ... dacă ar ști ... să glumim puțin cu trecătorii ? nu , astăzi sunt serios ... astăzi sunt serios ... astăzi sunt    serios ... cum m-am pricopsit oare cu melodia asta imbecilă ? și mă rog , de ce fredonez imnul franței ? poate sunt vreun mozart și încă n-am aflat ... gata , metroul câteva stații și începe balul ! cât mai are până vine ? un minut ? să mă așez la ușa potrivită ... astăzi chiar nu vreau să întârzii ... nici nu pot să întârzii ... doar astăzi este sâmbătă , adică sunt liber ... programul trebuie respectat ... cu strictețe ... peronul pe stânga ... dar ascuțite coate mai are tanti asta ,  să-i zic ? ... nu-i zic , că are afecțiuni ginecologice grave ... așa că degeaba s-a gătit atât la prima oră , nu apucă sfârșitul anului ... nu știe ... uite-o cât este de cenușie și de subțire ... numai la reanimare vezi așa ceva ... s-o trimit la doctor ? la ce bun ? nu-i mai poate face nimeni nimic ... mai bine arată bunicuța asta de pe scaun ... asta o să-și îngroape mulți nepoți înainte de a da colțul ... ce glume face și viața asta ... tânărul din capătul vagonului nu arată deloc bine ... face un infarct în următoarele minute ... să-l anunț ... dar ce sunt eu ? maica tereza ? am astăzi treburi mai importante ! iar este murdar în stație ... voi avea grijă ... sunt taxiuri ? da , sunt ... așa ... până în celălalt capăt al orașului ... zona asta nu arată rău deloc ! parcă-i o idee mai îngrijită decât centrul ... motanul doarme acum de rupe ... ce viață , ce  viață  ... cum o putea să doarmă atât de mult ? dar și merită ... că tare-i frumos ... cobor la capătul liniei suburbane ... iau autobuzul înapoi cinci stații ... de ce o fi atât de multă lume  aici ? aaa , este grădina zoologică ... uitasem ... uite ce de copii ... și mămici interesante ... să fiu cuminte ... vor veni toate de la sine ... uite intrarea ... cine este la poartă ? tipul de ieri ... îl fac să nu mă controleze ? pot din nou ? din mers ? fără pregătire ... he , he , a mers ... sunt  tare ... ia să-l punem să se scobească în nas ... și dobitocul ăsta de portar este aproape auriu ... cum de are tocmai ăsta o sănătate perfectă ? să pontez ? de ce ? mă aștept să mă mai controleze cineva ? ... deci ăsta-i biroul ... ăsta-i biroul ... aici se va desfășura totul ... să verific dacă totul este în regulă ... allons enfants de la Patrie , le jour de gloire est arrivé , contre nous de la tyrannie ... legăturile sunt funcționale ... telefoanele la fel ... cablurile de date ... bateriile de rezervă ... aux armes citoyens , formez vos bataillons . marchons ! marchons ! ... și acum primul pas ... să-l chemăm la post pe șeful consiliului ... sună ... sună ... a răspuns pe numărul special ... înregistrarea de alarmă silențioasă ... gata ... himalaia urgent himalaia , himalaia urgent himalaia , himalaia urgent himalaia ... și pe ceilalți membri ... himalaia urgent  himalaia , himalaia urgent himalaia ... și internele ... himalaia urgent himalaia , himalaia urgent himalaia , himalaia urgent himalaia ... și conducerea armatei ... așa ... mesajele de atenționare și de informare ... perfect ... fiecare în altă parte ... șeful consiliului aici ... ceilalți împrăștiați după plan ... în toată clădirea ... trimiterea mesajelor ... situație de război iminent ... așa ... inamicul pregătit să lovească ... reuniune de urgență în ... așa ... și semnătura ... să nu uit semnătura ... sistemul automat de alertare ... acum să așteptăm ... frumoasă grădină ... frumos arată grădinarul ăsta ... viața în aer liber ... dacă nu mă descopereau EI , să mă pună să scanez fiecare personaj cu care intră în contact , nu aș fi știut că pot influența mințile în acest mod ... ce e asta ? congresul grădinarilor ? ăsta o fi șeful ... îi ceartă și le dă sarcini ... cum le-o vorbi subalternilor ? la al doilea trandafir pe stânga ... tunde iarba de x centimetri , udă grădina ... sau le-o da ordine pe latinește ? floris rosa ... de fapt nu mă interesează și nici nu mă amuză ... nu mi-a plăcut niciodată natura , nici sălbatică nici îmblânzită ... și nici latina ... ce vad ? a sosit șeful cel mare ... domnul președinte ... se duce în buncărul de comandă ? se duce ? se duce ... dacă afacerea merge bine ... și n-are de ce să nu meargă foarte bine , schimbarea se va face din mers , fără ca cineva să știe ce se petrece , doar vor constata schimbarea conducerii ... marchons ! marchons! qu'un sang impur abreuve nos sillons ... lin ... fără dureri ... fără convulsii ... doar un nume nou ... unul singur , în locul tuturor mâncătorilor ăștia de rahat ... mai este puțin ... să vină toți ... dacă aș fi avut răbdare , aș fi așteptat până se rărea consiliul ... i-a uzat rău tensiunea din ultima vreme ... toți bat în cenușiu ... ce mi-a mai mulțumit omul de la armată ... când i-am spus că trebuie să se opereze urgent de inimă ... deși nu-l durea ... inima doare când este prea târziu ... și eu de fapt aveam nevoie ca acum să-l înlocuiască adjunctul ... mult mai ușor de manevrat ... mult mai ușor ... ca și cel de la interne și servicii secrete ... de unde să știe el de tumoarea care i se dezvolta în creier ? de unde să știe ? dar și medicii ăștia’s nebuni ... te-ar tăia pentru orice ... pentru orice ... și pentru o simplă răceală ... dar pentru o tumoare pe creier ... mai ales pentru una inofensivă ... nu mai contează ... amândoi titularii , singurii care s-ar fi putut opune planului meu , sunt la peste o mie de kilometri distanță ... amândoi operați ... amândoi simțindu-se bine ... ce caraghios putea arăta cu ditamai turbanul de pansament pe cap ... noroc cu noul sistem telefonic ... digital ... color sută la sută cu transmisie ultra rapidă și înaltă definiție ... și sigur sută la sută ... deși parcă fură ceva din vechile transmisii ... când vorbeai TU direct cu celălalt ... când îi auzeai vocea ... acum ... de fapt ... vorbeau între ele două mașini ... două calculatoare ... traduceau spusele și imaginea în semnal digital ... îl transmiteau receptorului ... un alt calculator convertea semnalul digital ... informația ... în sunet și imagine ... frumos , dar ... parcă se pierdea din sufletul discuției ... motanul doarme acum , ce-l interesează ... cum se va obișnui oare într-o casă mai mare ... că doar n-o să mai stau în apartamentul ăla de periferie ... uite-l și pe șeful de la industrie ... și el este supărat ... ce roșu violent ... parcă ar face un infarct ... nu ... nu este un infarct ... este supărarea și surpriza că dușmanul ne lovește exact după semnarea înțelegerii de neagresiune ... de fapt chiar aveam nevoie de această înțelegere ... nu cred că în primă fază  m-aș descurca și cu un război în derulare ... dar așa ... bun ... sunt toți ... nu , n-a venit încă tanti de la sport ... ce sport face dumneaei , numai eu știu ... eu și partenerii ... o să-i cumpăr motanului câteva pisici ... numai pisici ... nici un motan ... a ! uite-o și pe ... asta nu-i supărată ... chiar se simte bine ... de unde vine cu rozul ăsta strălucitor ? ... cred că s-a ditrat pe cinste ... la vârsta ei , mai găsește amatori ? adevărul este că se și ține bine ... fostă sportivă ... halal sportivă ... nu mai contează ... mai este puțin ... să-mi stabilesc reședința în oraș ? să conduc din exterior ? un parc enorm ... în jurul unei vile elegante ... cu toate dotările ... și cu o cameră pentru îmblănitul meu frumos și pisicile lui ... o merită ... de atâta timp el mă suportă fără să se plângă ... gata , sunt toți ... începe ultima etapă ... ședița de la distanță ... primul punct ... ce vede șeful consiliului ... ce vede ... ce mesaj ... mesajul ... gata ... membrii consiliului îi cer imperios să-mi cedeze locul ... amenință cu o revoltă ... despre război nici o vorbă ... șeful înțelege de ce l-au chemat acum , în dimineața unei zile libere ... ce primesc membrii consiliului ... tremblez tyrans , et vous perfides l'opprobe de tous les partis ... da ... cererea președintelui de a-i accepta demisia și de a mă numi de îndată în fruntea consiliului ... cu puteri absolute ... ce e asta ? cine protestează ... de la energie ... da , te-ai prins , voi avea puteri discreționare ... bravo ție ... să-l controlez mai strâns ... sunt cam mulți pentru o singură etapă de influențare ... dar ... uite că merge ... hai , votați , așa ... nici nu vă dați seama că votul vostru înseamnă venirea mea la putere și salvarea vieților voastre minuscule ... nu ați simțit nici unul că aveți inoculată în creier o tumoare ... o bombă cu ceas ... hai , votați ... să păstrăm aparențele ... ar fi bine s-o invit diseară la masă ? nu ... este prea curând ... nici nu s-ar răspândi bine știrea ... nici n-ar înțelege că o invită stăpânul absolut ... poate ar fi mai bine s-o sun chiar acum și s-o invit ... și voi vedea dacă acceptă sau mă refuză ! când va afla cu cine vorbește de fapt , nu va mai refuza ... dar asta s-ar petrece de frică ... cum se votează , o sun ... până mi se aduce rezultatul și se promulgă hotărârea ... o sun ... numai așa de încercare ... are cel mai frumos auriu pe care l-am văzut vreodată ... cel mai frumos ... și părinții se prezintă bine ... abia s-a redus puțin auriul ... și se transformă în albastru deschis ... oameni sănătoși ... longevivi ... copii așișderea ... sănătoși și voinici ... tocmai buni pentru instaurarea unei dinastii ... cum o să-mi spun ? că președinte de consiliu , nu-mi place ... parcă-i consiliu de administrație ... guvernator ? nu , că sună de parcă m-a numit cineva ... hai cu votul ăla mai repede , că m-am plictisit ... protector ? nu , nu-mi place ... poate eliberator ? mai văd , mă mai gândesc ... mă sună șeful gărzii ... numai el sună așa ... da ? a ordonat domnul președinte ... domnul expreședinte ? da ... să-mi asigurați securitatea absolută ? bine ... pentru situație de război ? ... bine ... deci deja funcționează ... ia s-o sun ... s-o sun ... n-am ton ... n-am ton ? ce-i asta ? cum n-am ton ? probabil sunt măsurile de securitate ... să am răbdare ... dar știu că se pun pe păzit băieții ăștia , nu glumă ... au adus până și paravane de bruiaj ... se tem să nu fim ascultați ... nu mai contează ... tot n-am ton ... și nici semnal ... este normal , cu atâtea paravane antibruiaj în jur ... este normal ... voi încerca să folosesc transmisiunea digitală cât mai puțin ... chiar și comandantul gărzii ... vorbea dar nu înțelegeam exact ce spune ... s-au adunat mulți la ușă ... iată-l pe trimisul președintelui ... expreședintelui , cu rezultatul votului ... vine să-mi prezinte hotărârea consiliului ... nu se întreabă nimeni ce caut eu aici într-o asemenea zi ? nu ... și să mă roage să o accept ... să mă roage ... amour sacré de la patrie conduis, soutiens nos braves vengeurs ... să mă roage ... liberté , liberté chérie combats avec tes défenseurs combats avec tes défenseurs să mă roage ... sous nos drapeaux, que la victoire accoure à tes mâles ...  să mă roag ... accents que tes ennemis expirants ... uite marginea covorului ... Voient ton triomphe et nous, notre gloire ... ăsta se împiedică ... !”
............................................. 

„ ... când s-a deschis ușa , așa cum se vede și pe înregistrare , secretarul a pătruns în birou ținând în mîini o mapă oficială , doi trăgători șenilați de elită intrând în spatele lui . Conform planului , secretarul s-a întins la pământ , iar roboții militari , comandați de la două mii de kilometri distanță au deschis focul și l-au împușcat în cap : decesul a fost instantaneu ! Am ales să folosim roboți telecomandați , pentru a nu fi puși în situația de a ne controla oamenii care urmau să execute acțiunea . Planul întocmit de domnii miniștri ai Apărării și Internelor , deși pe muchie de cuțit , a funcționat perfect . Permanent a fost condus de la ambasada foștilor noștri dușmani , el fiind de fapt un simplu schizofrenic dăruit de natură cu darul vederii câmpurilor ce înconjoarâ corpurile vii și cu puterea de a influența într-o oarecare măsură voința altor oameni : nu a putut influența niciodată nici un animal , iar la nivel uman reușita lui majoră a fost aceea de a-l face pe un vecin să-i răspundă la salut . Tocmai aceste deficiențe cerebrale combinate cu calitățile a căror apariție încă nu o putem motiva , cât și faptul că ocupa un post minor în aparatul administrativ al guvernului , l-au făcut ținta ideală a inamicilor noștri care l-au folosit drept interfață în încercarea lor de lovitură de stat !
............................................. 

   Este evident faptul că toate aceste lucruri sunt simple supoziții , demonstrate numai și numai de realitatea încercării loviturii de stat de către personajul mai sus pomenit , iar legătura lui cu ambasada inamicului , de asemenea nu poate fi dovedită , totul petrecându-se la nivel mental , un domeniu pe care , din păcate încă nu-l stăpânim foarte bine .
............................................. 

   Acțiunea nu ar fi fost posibilă fără centrul de comandă instituit la distanță de către miniștrii apărării și internelor , aceștia reușind să-și conducă ministerele odată scoși din sfera de influență mentală a suspectului !
............................................. 

   Raportul cercetătorilor care l-au urmărit permanent din momentul în care l-am descoperit și până acum , spune că mintea subiectului a fost una singulară , extraordinară și irepetibilă în termenii statisticii , drept care consideră că așa zisa „infectare rațională” este doar o glumă proastă și că nu există nici un document sau întâmplare care să ateste o asemenea posibilitate !
 
  

   Domnului Președinte al Consiliului Național

   Am onoarea , cu toată stima

   Adjunctul șefului serviciilor de securitate

   Colonel Marchons ! Marchons ! Qu'un sang impur Abreuve nos sillons ! ... ”

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu